«Створення гуманістичного спрямованого середовища навчального закладу як чинника успішної соціалізації учнів»
Складовими процесу соціалізації є:
1.Підготовка до суспільного життя: формування та засвоювання навичок демократичної культури, виконання громадянських обов’язків, взяттявідповідал
2. Оволодіння загальнолюдською і національною культурою:формув
3. Соціальнополітич
4. Соціальнопрофесі
У цілому, концепція проекту відповідає основним документам, що забезпечують діяльність освітньої галузі: Загальна декларація прав людини,Деклараці
Головна мета проекту: визначення освітніх стратегій соціалізації
особистості, розробка показників соціального розвитку учнів різних вікових
груп, удосконалення системи психолого-педаго
Основні завдання проекту:
1. Аналіз наукової літератури з проблеми, визначення освітніх стратегій соціалізації особистості у навчально-виховн
2. Відбір пакету методів та методик діагностики соціального портрету учнів різних вікових груп.
3. Створення «банку інформації» відповідно до теми та завдань дослідження.
4. Запровадження гнучкої системи організації навчального процесу, що
відповідає сучасним тенденціям розвитку освітньої галузі та науково обґрунтованим концепціям соціалізації особистості демократичного суспільства.
Основні напрямки роботи над єдиним науково - методичним проектом «Створення гуманістичного спрямованого середовища навчального закладу як чинника успішної соціалізації учнів»
І ЕТАП. Діагностичний (2015/2016 н.р.)
Діагностика. Теоретичне обґрунтування проекту
1. Аналіз результатів педагогічного процесу:
аналіз науково-методичн
діагностування педагогів з метою вивчення рівня їх професійної
компетентності;
анкетування учнів та батьків.
1. Виявлення науково-методичн
1. Створення творчої групи для опрацювання та систематизації результатів анкетування, діагностування та вироблення мети, завдань, методів реалізації вибраного проекту.
1. Обговорення і затвердження єдиного науково-методичн
1. Складання плану роботи над єдиним науково-методичн
Теоретичне обґрунтування проекту
1. Ознайомлення педагогічного колективу з аналітичним матеріалом щодо визначення проектної теми.
2. Вивчення науково-методичн
3. Ознайомлення педагогічного колективу з досягненнями психолого-педаго
4. Створення творчої групи з планування системи заходів, спрямованих на вирішення запропонованих завдань щодо реалізації проекта.
5. Складання програми дослідження визначеного проекту, забезпечення послідовності накреслених заходів, їх взаємодія з іншими напрямами педагогічного процесу.
6. Підготовка та проведення в закладі освіти засідань педагогічної та методичної рад з відповідною тематикою.
7. Визначення провідних напрямків діяльності шкільних методичних комісій з питань реалізації проекту .
8. Оформлення довідково-інформ
ІІ ЕТАП Організаційно-мо
(2016/2017н.р.)
1. Психолого – педагогічне забезпечення впровадження технологій розвитку інноваційної особистості;
2. Організація навчання педагогічних кадрів;
3. Впровадження активних форм методичної роботи;
4. Створення психолого – педагогічних умов оптимізації управління школою, забезпечення рівного доступу всім учням до якості освіти;
5.Психолого – педагогічний супровід навчання і виховання;
6. Підготовка матеріалів до районного ярмарку.
ІІІ ЕТАП. Практичне дослідження проекту
(2017/2018 н.р.)
1. Спрямування всіх напрямів методичної роботи на розвиток творчого потенціалу педагогів у контексті реалізації проектної теми.
2. Розробка методичною радою школи рекомендацій щодо розвитку мотиваційної сфери дітей та учнів.
3. Обговорення запропонованих рекомендацій на засіданнях шкільних комісії, вироблення заходів стосовно їх реалізації.
4. Підготовка та проведення педагогічної та методичної рад з відповідною тематикою.
5. Вивчення, апробація існуючого ППД.
6. Створення банку інформації щодо впровадження проектної теми у навчально-виховн
7. Організація взаємовідвідуван
8. Організація дієвої самоосвітньої роботи педагогів із визначеного проекту.
9. Розробка алгоритмів, пам’яток, рекомендацій для дітей і батьків.
10.Залучення педагогічних працівників до участі у творчих групах.
11.Аналіз навчально-методи
12.Випуск методичного бюлетеня з досвіду роботи педагогів .
ІУ ЕТАП. Дослідження результативності (2018/2019 н.р.)
1. Спрямування роботи всіх методичних структур над єдиним науково-методичи
1. Удосконалення системи роботи педагогів у контексті роботи над проектною темою.
1. Аналіз напрацьованого практичного досвіду.
1. Система моніторингових досліджень навчальних досягнень учнів, вихованців, тестування дітей і батьків.
1. Аналіз діагностування рівня вихованості, розвитку дітей.
V ЕТАП. Узагальнюючий, підсумковий (2019/2020 н.р.)
1. Узагальнення та аналіз роботи над проектом, вироблення практичних рекомендацій.
1. Проведення творчих звітів шкільних комісій про наслідки роботи над проектом.
1. Проведення творчих майстерень кращих педагогів за результатами роботи над проектом.
1. Оформлення результатів дослідження у вигляді методичних рекомендацій.
1. Створення банку перспективного педагогічного досвіду.
1. Підготовка та проведення ярмарку педагогічних ідей, панорами методичних знахідок.
1. Проведення підсумкової науково-методичн
1. Стимулювання і популяризація кращого досвіду.
Очікувані результати
1.Активізація творчої активності педагогічних кадрів, підвищення рівня психолого-педаго
1. Вироблення єдиного педагогічного кредо, позиції, загальних цінностей, ритуалів, традицій.
2. Удосконалення змісту, форм і методів методичної роботи.
3. Підвищення професійної компетентності, творчого потенціалу педагогів.
4. Використання набутого досвіду на практиці.
5. Поширення за межами школи кращого досвіду, створеного у колективі.
6. Підвищення рівня навчальних досягнень, вихованості, розвитку учнів, вихованців.
7. Активізація механізмів соціалізації та адаптації, формуванняпозити