Неділя, 07.09.2025, 11:50
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт директора Карабинівської ЗШ І-ІІІ ступенів

Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ПРОГРАМА РОБОТИ над єдиним науково - методичним проектом педагогічних працівників Карабинівської ЗШ

 

«Створення гуманістичного спрямованого середовища навчального закладу як чинника успішної соціалізації учнів»

Складовими процесу соціалізації є:

 

1.Підготовка до суспільного життя: формування та засвоювання навичок демократичної культури, виконання громадянських обов’язків, взяттявідповідальності за себе, родину, суспільство.

2. Оволодіння загальнолюдською і національною культурою:формування цілісного світогляду, опанування таких соціальних навичок, як моральне ставлення до людей, терпимість щодо соціальних, національних,етнічних, релігійних, статевих розбіжностей, шанування прав та свобод людини, навичок співробітництва, позитивного розв’язання конфліктів, підтримки загальної безпеки.

3. Соціальнополітична адаптація: розвиток навичок спілкування, культури комунікацій, самопізнання, самооцінки, самовизначення; адекватної оцінки світу, політичної ситуації, власної позиції тощо.

4. Соціальнопрофесійна орієнтація: усвідомлений вибір життєвих стратегій, реалізація прав і можливостей шляхом самовиховання,самовизначення, самооцінки інтересів, здібностей, нахилів, мотивації майбутнього соціального і професійного розвитку.

У цілому, концепція проекту відповідає основним документам, що забезпечують діяльність освітньої галузі: Загальна декларація прав людини,Декларація прав дитини, Національна доктрина розвитку освіти України, Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», державні документи щодо реформування сучасної освіти.

Головна мета проекту: визначення освітніх стратегій соціалізації

особистості, розробка показників соціального розвитку учнів різних вікових

груп, удосконалення системи психолого-педагогічного супроводу як важливого чинника процесу соціалізації.

Основні завдання проекту:

1. Аналіз наукової літератури з проблеми, визначення освітніх стратегій соціалізації особистості у навчально-виховному процесі.

2. Відбір пакету методів та методик діагностики соціального портрету учнів різних вікових груп.

3. Створення «банку інформації» відповідно до теми та завдань дослідження.

4. Запровадження гнучкої системи організації навчального процесу, що

відповідає сучасним тенденціям розвитку освітньої галузі та науково обґрунтованим концепціям соціалізації особистості демократичного суспільства.

 

Основні напрямки роботи над єдиним науково - методичним проектом «Створення гуманістичного спрямованого середовища навчального закладу як чинника успішної соціалізації учнів»

 

 

 

 

І ЕТАП. Діагностичний (2015/2016 н.р.)

 

Діагностика. Теоретичне обґрунтування проекту

 

1.​ Аналіз результатів педагогічного процесу:

​ аналіз науково-методичної роботи педагогічного колективу;

​ діагностування педагогів з метою вивчення рівня їх професійної

компетентності;

​ анкетування учнів та батьків.

1.​ Виявлення науково-методичного проекту, обґрунтування його актуальності для педагогічного колективу.

1.​ Створення творчої групи для опрацювання та систематизації результатів анкетування, діагностування та вироблення мети, завдань, методів реалізації вибраного проекту.

1.​ Обговорення і затвердження єдиного науково-методичного проекту.

1.​ Складання плану роботи над єдиним науково-методичним проектом на п’ять років.

 

Теоретичне обґрунтування проекту

1.​ Ознайомлення педагогічного колективу з аналітичним матеріалом щодо визначення проектної теми.

2.​ Вивчення науково-методичної літератури з теми проекту.

3.​ Ознайомлення педагогічного колективу з досягненнями психолого-педагогічної науки, існуючим ППД з даної теми проекта.

4.​ Створення творчої групи з планування системи заходів, спрямованих на вирішення запропонованих завдань щодо реалізації проекта.

5.​ Складання програми дослідження визначеного проекту, забезпечення послідовності накреслених заходів, їх взаємодія з іншими напрямами педагогічного процесу.

6.​ Підготовка та проведення в закладі освіти засідань педагогічної та методичної рад з відповідною тематикою.

7.​ Визначення провідних напрямків діяльності шкільних методичних комісій з питань реалізації проекту .

8.​ Оформлення довідково-інформаційних матеріалів з визначеної теми проекта в методичному кабінеті .

ІІ ЕТАП Організаційно-моделюючий

(2016/2017н.р.)

 

1. Психолого – педагогічне забезпечення впровадження технологій розвитку інноваційної особистості;

2. Організація навчання педагогічних кадрів;

3. Впровадження активних форм методичної роботи;

4. Створення психолого – педагогічних умов оптимізації управління школою, забезпечення рівного доступу всім учням до якості освіти;

5.Психолого – педагогічний супровід навчання і виховання;

6. Підготовка матеріалів до районного ярмарку.

 

 

ІІІ ЕТАП. Практичне дослідження проекту

(2017/2018 н.р.)

1.​ Спрямування всіх напрямів методичної роботи на розвиток творчого потенціалу педагогів у контексті реалізації проектної теми.

2. Розробка методичною радою школи рекомендацій щодо розвитку мотиваційної сфери дітей та учнів.

3. Обговорення запропонованих рекомендацій на засіданнях шкільних комісії, вироблення заходів стосовно їх реалізації.

4. Підготовка та проведення педагогічної та методичної рад з відповідною тематикою.

5. Вивчення, апробація існуючого ППД.

6. Створення банку інформації щодо впровадження проектної теми у навчально-виховний процес.

7. Організація взаємовідвідувань уроків, занять та виховних заходів.

8. Організація дієвої самоосвітньої роботи педагогів із визначеного проекту.

9. Розробка алгоритмів, пам’яток, рекомендацій для дітей і батьків.

10.Залучення педагогічних працівників до участі у творчих групах.

11.Аналіз навчально-методичної та матеріальної бази кабінетів, вжиття заходів до їх поліпшення.

12.Випуск методичного бюлетеня з досвіду роботи педагогів .

 

ІУ ЕТАП. Дослідження результативності (2018/2019 н.р.)

1.​ Спрямування роботи всіх методичних структур над єдиним науково-методичим проектом.

1.​ Удосконалення системи роботи педагогів у контексті роботи над проектною темою.

1.​ Аналіз напрацьованого практичного досвіду.

1.​ Система моніторингових досліджень навчальних досягнень учнів, вихованців, тестування дітей і батьків.

1.​ Аналіз діагностування рівня вихованості, розвитку дітей.

V ЕТАП. Узагальнюючий, підсумковий (2019/2020 н.р.)

 

1.​ Узагальнення та аналіз роботи над проектом, вироблення практичних рекомендацій.

1.​ Проведення творчих звітів шкільних комісій про наслідки роботи над проектом.

1.​ Проведення творчих майстерень кращих педагогів за результатами роботи над проектом.

1.​ Оформлення результатів дослідження у вигляді методичних рекомендацій.

1.​ Створення банку перспективного педагогічного досвіду.

1.​ Підготовка та проведення ярмарку педагогічних ідей, панорами методичних знахідок.

1.​ Проведення підсумкової науково-методичної конференції та педагогічної виставки за підсумками роботи над проектом.

1.​ Стимулювання і популяризація кращого досвіду.

 Очікувані результати

 

1.Активізація творчої активності педагогічних кадрів, підвищення рівня психолого-педагогічної культури та фахової майстерності педагогів, запровадження педагогічних стратегій таінноваційних навчально-виховних технологій, спрямованих на розвиток соціальної компетентності учасників педагогічного процесу, зростання якості освіти та виховання, вдосконалення системи психологопедагогічного супроводу розвитку особистості школярів, що забезпечує максимально сприятливі умови для задоволення освітніх потреб, розвитку самосвідомості,самореалізації кожної дитини у творчому середовищі.

1.​ Вироблення єдиного педагогічного кредо, позиції, загальних цінностей, ритуалів, традицій.

2.​ Удосконалення змісту, форм і методів методичної роботи.

3.​ Підвищення професійної компетентності, творчого потенціалу педагогів.

4.​ Використання набутого досвіду на практиці.

5.​ Поширення за межами школи кращого досвіду, створеного у колективі.

6.​ Підвищення рівня навчальних досягнень, вихованості, розвитку учнів, вихованців.

7. Активізація механізмів соціалізації та адаптації, формуванняпозитивного образу-Я, залучення до системи діяльності, що стимулює розвиток громадянської активності та зростання рівня життєвої компетентності учнів.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Copyright MyCorp © 2025
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz