«Створення гуманістичного спрямованого середовища навчального закладу як чинника успішної соціалізації учнів»
І етап 2015-2016 н. р. підготовчий |
ІІ етап 2016-2017 н. р. організаційно - моделюючий |
ІІІ етап 2017-2018 н. р. системо- утворюючий |
ІVетап 2018-2019 н. р. корегуючий |
V етап 2019-2020 н. р. узагальнюючий |
- обрання проекту, над яким працюватиме школа; - теоретичне осмислення та обґрунтування проекту; - визначення основних напрямків роботи над проектом створення творчих груп; - визначення рівня готовності педколективу працювати над обраним проектом. |
- психолого – педагогічне забезпечення впровадження технологій розвитку інноваційної особистості; - організація навчання педагогічних кадрів; - впровадження активних форм методичної роботи; - створення психолого – педагогічних умов оптимізації управління школою, забезпечення рівного доступу всім учням до якості освіти; - психолого – педагогічний супровід навчання і виховання; - підготовка матеріалів до районного ярмарку. |
- практичне впровадження технологій продуктивного навчання; - системний моніторинг освітнього рівня учнів; - проведення методичних заходів, які б розширювали значення і практичний досвід вчителів; - всебічна підтримка і демонстрація позитивних здобутків, стимулювання творчості; - створення атмосфери пошуку, самовдосконаленн |
- аналіз і корекція створених моделей впровадження технологій продуктивного навчання; - наукове обґрунтування досвіду членів творчої групи. Розробка технології його впровадження; - проведення науково – практичних семінарів, конференцій; - системний моніторинг впливу впроваджених технологій на розвиток особистості учня; - підготовка матеріалів до районного ярмарку. |
- підтвердження підсумків роботи; - аналіз позитивних тенденцій; - визначення надбань і невирішених проблем, перспектив у подальшій роботі; - узагальнення перспективного педагогічного досвіду; - упорядкування та описання одержаних даних, організація видавничої діяльності; - проведення підсумкової науково – практичної конференції; - обрання нового науково – методичного проекту. |